Wybierz krajWybierz kraj
Polska - wykładziny obiektowe

FAQ

1        Jak znaleźć produkt, którego potrzebuję?
 
Aby znaleźć produkty, można skorzystać z głównego menu na stronie głównej na kilka sposobów:
 
·         Według zastosowania: wybrać „Rozwiązania według zastosowania”, aby przejrzeć produkty przeznaczone do każdego sektora (służba zdrowia, edukacja, obiekty użytkowe, itd.)
·         Według typu produktu: wybrać „Produkty” w celu uzyskania szczegółów o wszystkich naszych podłogach, w tym różnych kolekcji i linii.
 
Można także skorzystać z funkcji szukania, aby znaleźć produkt najbliższy naszym potrzebom.
 
·         Szukanie według słów kluczowych – szukanie semantyczne przeszukujące informacje na całej stronie.
·         Zaawansowane szukanie produktu – pozwala znaleźć konkretny produkt w katalogu, szukając według typu, linii lub bezpośrednio nazwy produktu.
Jeśli szukamy według typu produktu lub linii, można zapytać o cechy charakterystyczne (wzór i/lub szczegóły techniczne); pokaże się produkt lub lista produktów, które są zgodne z Twoimi potrzebami.
 
 
2        Czy pomiędzy kolejnymi odwiedzinami na stronie mogę zapisać wyniki szukania?
 
Wszelkie użyteczne informacje ze wszystkich odwiedzin można zbierać i przechowywać dzięki założeniu własnego konta i profilu „Mój Tarkett”.
Będziesz poproszony o podanie pewnych danych personalnych potrzebnych firmie Tarkett tylko do wewnętrznego użytku w celu zarządzania Twoim profilem i ciągłego ulepszania obsługi strony internetowej.
 
- Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do „Oświadczenie o prywatności i legalności”
 
Przy każdej wizycie na swoim osobistym profilu będziesz potrzebował swojej nazwy użytkownika oraz hasła.
Po zarejestrowaniu się możesz dodać każdy produkt do własnych, wybierając „Dodaj do moich produktów”. Będą tam zapisane nawet po wylogowaniu. Można także zapisać kryteria wyszukiwania, abyś mógł powtarzać szukanie podczas kolejnych wizyt.
 
 
3        Czy mogę kupować produkty on-line?
 
Jeśli masz dostęp do naszego sklepu on-line, możesz przejść bezpośrednio ze strony głównej do „Sklepu internetowego B2B”.
 
Można także skorzystać z rozmaitych funkcji, aby oszczędzić czas przed zakupami w sklepie B2B.
 
·         Zarejestrowanie swojego profilu „Mój Tarkett” daje Ci kilka narzędzi, które ułatwiają wybór przyszłej podłogi.
·         „Moje porównanie” pokazuje wszystkie produkty, które wybrałeś podczas wizyt na stronie.
·         Można także zamówić próbki on-line. Przejdź do zakładki „Dodaj do mojego zamówienia”, wymień produkty i postępuj zgodnie z instrukcjami. Nasz Dział sprzedaży skontaktuje się z Tobą przed wysłaniem zamówionych próbek.
·         Można także poprosić o wycenę on-line. Podczas wybierania produktu kliknij na zakładkę „Poproś o wycenę” albo przejdź do zakładki „Poproś o wycenę” bezpośrednio z menu „Kontakt”.
·         Narzędzie „Project designer” pomoże w wizualizacji Twojej podłogi, pokazując wybrany produkt w wirtualnym pomieszczeniu po ustawieniu odpowiednich kryteriów.
 
 
4        Czy mogę poprosić o wycenę on-line?
 
Można poprosić o wycenę on-line klikając w zakładkę „Poproś o wycenę” po wybraniu produktu lub przechodząc do zakładki „Poproś o wycenę” bezpośrednio z menu „Kontakt”.
Ważne jest, aby wypełnić dział „Szczegóły projektu”, aby pomóc naszym specjalistom w spełnieniu Twojej prośby. Formularz zostanie wysłany do naszego Działu Sprzedaży, który skontaktuje się w celu omówienia wyceny.
 
 
5        Czy mogę wykorzystać stronę do porównania dwóch produktów?
 
Za pomocą strony można porównać cechy różnych produktów, w tym: kolor, wzór, odporność na uderzenia, właściwości akustyczne, długość, szerokość, itd.
 
Po stworzeniu osobistego profilu „Mój Tarkett” zapisujemy produkt klikając na „Dodaj do mojego porównania”. Aby wyświetlić tabelę porównania wszystkich wybranych produktów, należy wybrać „Moje porównanie”.
 
Można także eksportować tabelę porównania w pliku Excel, wybierając „Eksportuj Moje porównanie”.
 
6        Czy istnieje narzędzie symulacji on-line?
 
„Project designer” pozwala wizualizować podłogę pokazując wybrany produkt w wirtualnych pomieszczeniu, po wcześniejszym wprowadzeniu kryteriów.
 
 
7        Jak mogę zdobyć więcej informacji o nowych produktach i innowacjach Tarkett?
 
Można uzyskać wiele informacji o naszych produktach i usługach wybierając „Press room” na stronie głównej lub w menu „Pomoc i usługi”. Subskrypcja RSS lub powiadomień mailem pozwala na otrzymywanie najnowszych wiadomości Tarkett na czytnik lub skrzynkę mailową.
 
 
8        Jak przekazać informacje znajomemu?
 
W celu przesłania strony do znajomego, można skorzystać z zakładki „Podziel się” na górze każdej strony. Wystarczy wpisać w formularzu adres mailowy i wysłać.
 
 
9        Czy mogę ściągać zdjęcia ze strony?
 
Znajdziesz wiele obrazów do ściągnięcia, o dużej i małej rozdzielczości, przechodząc ze strony głównej do części „Press room” i wybierając zakładkę „Biblioteka mediów”.
 
 
10    Co robić jeśli nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie?
 
Aby uzyskać więcej informacji o naszych usługach, przejdź ze strony głównej do „Kontaktu” i wypełnij formularz kontaktowy. Temat zapytania musi być jasno sformułowany, aby wiadomość mogła zostać przekazana do odpowiedniego specjalisty Tarkett.