Cztery sposoby na zwiększenie satysfakcji klienta w sektorze sprzedaży detalicznej i hotelach

Cztery sposoby na zwiększenie satysfakcji klienta w sektorze sprzedaży detalicznej i hotelach

Projektowanie przestrzeni w celu zapewnienia klientom jak najlepszych wrażeń w hotelach i restauracjach jest wyzwaniem kreatywnym i komercyjnym. Broszura Play 2018" prezentuje 4 nowoczesne i inspirujące sposoby na łączenie kolorów, tekstur i formatów podłóg oraz pomaga stworzyć wyjątkowe wrażenia, które zapamiętają Twoi klienci:

Czyste ścieżki

Klienci w hotelach i restauracjach doceniają łatwość w poruszaniu się po obiekcie, nie gubiąc się ani nie pytając o drogę. Wybór wyróżniającej się podłogi, dzięki, której stworzysz ciąg komunikacyjny wokół sklepu lub restauracji, to idealny sposób na wskazanie klientom drogi i sprawienie, że wizyta w sklepie lub restauracji będzie przyjemnym doświadczeniem. Wydzielenie ścieżek i obszarów dzięki kontrastowi pomiędzy różnymi materiałami podłogowymi może również stanowić mocne podkreślenie wizerunku i nadać Twojej marce dodatkową osobowość. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów podłogowych, takich jak grube wykładziny dywanowe

lub ekskluzywnych podłóg drewnianych pomaga w stworzeniu przyjaznej i wyrafinowanej atmosfery. Kliknij na poniższego linka, by zobaczyć zachwycające zdjęcia aranżacyjne.

Opowiedz historię

Marki opowiadają historię, historię swoich produktów i ludzi, którzy je tworzą. Przede wszystkim jednak marki sprzedają doświadczenie. Sklepy, sieci handlowe czy restauracje stwarzają świetną okazję, aby odwiedzający ich klienci mogli uczestniczyć w tej historii, a projektowanie wnętrz może się do tego przyczynić. Niezależnie od tego, czy Twoja marka czerpie inspirację z natury, podróży, innowacji czy sztuki, dobór właściwych materiałów i kolorów podłóg może sprawić, że poziom satysfakcji Twoich klientów będzie wyjątkowy. Na przykład, linoleum jest idealne, aby nadać naturalny i autentyczny klimat wnętrzu. Kliknij poniższy link, aby zobaczyć więcej wnętrz, które opowiadają historię.

Baw się kolorami

Kolory nadają markom osobowość i zapewniają klientom bardziej bezpośrednie i emocjonalne wrażenia związane z firmą. Wybierz kolory, które najlepiej pasują do historii, którą chcesz opowiedzieć. Na przykład kolory mają duży wpływ na nastroje klientów: użyj koloru pomarańczowego, aby pobudzić apetyt, zielony by uspokoić, żółty, aby dodać energii, niebieski, by zainspirować. Mieszanie różnych jaskrawych kolorów na podłodze może pomóc w stworzeniu energicznej atmosfery. Przede wszystkim kolory pomogą klientom zapamiętać markę. Kliknij poniższy link, aby zobaczyć wyjątkowo kolorowe wnętrza.

Zachowaj swoich klientów

Sklepy lub restauracje mają różne strefy, od stref głównych i wystawienniczych w sklepach, do przymierzalni czy w kas. Używanie różnych materiałów podłogowych, takich jak wykładziny dywanowe dla tych stref specjalnych, może pomóc klientom je zidentyfikować i sprawić, że satysfakcja klientów będzie większa. Coraz więcej marek oferuje klientom możliwość wypróbowania ubrań i butów w domu, co oznacza, że sklepy stacjonarne mają ogromne wyzwanie, aby nadal przyciągać i zatrzymywać klientów. Wykorzystanie różnych materiałów podłogowych może przyciągnąć klientów do konkretnych obszarów, w których umieściłeś produkty, lub po prostu stworzyć nowoczesną i przyjazną atmosferę dzięki połączeniu drewna, paneli laminowanych lub luksusowych płytek winylowych z wykładziną dywanową. Kliknij poniższy link, by zobaczyć więcej przykładów, jak wnętrza mogą przyciągać i zatrzymywać klientów.

Jeśli zainspirował Cię konkretny zestaw podłóg, odwiedź stronę produktu na naszej stronie internetowej i uzyskaj więcej informacji na temat instrukcji instalacji.

Pobierz broszurę Play i zobacz oszałamiające wnętrza sklepów, restauracji lub hoteli. Zaczerpnij inspirację, dzięki której wpłyniesz na wrażenia klientów.