Reklamacje
Aby złożyć reklamację na produkty Tarkett należy wykonać kilka prostych kroków:
1. KONTAKT
Aby złożyć reklamację jakościową Klient powinien udać się do miejsca, w którym zakupił towar, gdzie wraz z pracownikiem sklepu wypełni formularz reklamacyjny. Punkt dystrybucyjny powinien wysłać do Działu Reklamacji w pełni uzupełniony formularz reklamacyjny. W przypadku konieczności reklamowania towaru Tarkett Polska zakupionego u naszego Dystrybutora, prosimy o kontakt z niniejszym
Dystrybutorem.
2. REJESTRACJA
Dział Reklamacji sprawdza przesłane dane, kompletność dokumentacji, rejestruje reklamację w systemie. Na wskazany adres e-mail przesłane zostaje potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
3. ANALIZA
Zgłoszony problem zostaje sprawdzony, poprzez podjęcie odpowiednich czynności tj. oględziny reklamacyjne, badania laboratoryjne próbek w fabryce.
4. PRZYGOTOWANIE STANOWISKA
Na podstawie uzyskanych informacji Dział Reklamacji podejmuje z Działem Technicznym decyzję o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu zgłoszenia.
5. WYSYŁKA ODPOWIEDZI
W razie pozytywnego rozpatrzenia Klient Tarkett otrzymuje dokument korygujący rozliczenie, w przypadku negatywnego rozpatrzenia Klient Tarkett otrzymuje raport reklamacyjny będący merytoryczną odpowiedzią.