Sprawdzaj status i historię zamówienia
Możesz teraz sprawdzić szczegółową historię zamówień na swoim koncie internetowym Tarkett. Twoje obecne i archiwalne zamówienia będą dostępne zawsze i wszędzie, kiedy tylko tego potrzebujesz.
Ta usługa jest dedykowana naszym obecnym klientom. Jeśli chcesz dołączyć do klientów Tarkett, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym z Twojego regionu.
Śledź swoje zamówienia
Możesz śledzić wszystkie zamówienia online i offline bezpośrednio na swoim koncie Tarkett.
Po dostawie uzyskaj dostęp do pełnej historii zamówień Tarkett. Wszystkie Twoje zrealizowane zamówienia są zapisywane na internetowym koncie Tarkett.
Chcesz szybko sprawdzić jedno z zamówień, ale nie znasz wszystkich powiązanych z nim informacji? Użyj filtrów (data, numer zamówienia), aby zawęzić wyszukiwanie i łatwo znaleźć to, czego szukasz.
W każdej chwili w dowolnym miejscu
Nasza usługa ta jest dostępna 24/7 z poziomu wszystkich urządzeń z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, smartfon i tablet).
Potrzebujesz informacji o stanach pod koniec dnia lub w weekend? Usługa działa zawsze, gdy tylko tego potrzebujesz, aby dostosować się do codziennego życia biznesowego.
Na budowie czy w biurze klienta? Wesprzemy Cię w każdym momencie. Nasza strona internetowa jest kompatybilna na wszystkich urządzeniach, aby zapewnić Ci potrzebne informacje, gdziekolwiek jesteś.
Potrzebujesz więcej informacji?
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem handlowym Tarkett. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Dział Obsługa Klienta:
numer telefonu: 022 160 92 70
adres mailowy: cs.warsaw@tarkett.com